Scrapgrejer till försäljning

tisdag 22 oktober 2013

DT Scrap It Up - Ett tack-kort

Hej,

Nu har jag skapat ett tack-kort som DT för Scrap It Up.
Jag fick en beställning för detta kort och bestämde mig för att använda en igelkott från Penny Black. Tyckte inte att jag behövde någon text på framsidan då igelkotten har ett stort fång blommor i famnen, vilket symboliserar tack och mycket annat för mig.

Beställaren ville skriva en egen tack-text på insidan, varpå jag stansade ut en stor cirkel för dem att skriva på. Baksidan dekorerade jag med några spillbitar av mönsterpappret och min "handgjort av stämpel", men jag klippte bort det mesta från stämpeln och använde bara texten.

Allt material finns att köpa hos Scrap It Up.




Det var allt för denna gång!

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar