Scrapgrejer till försäljning

tisdag 3 september 2013

Altrad pringelsrör

Hej,
I lördags var jag på en lokal pysselträff här i Stockholm och hade riktigt trevligt som alltid. Denna gång hann jag med två alster, ett beställningskort och ett altrat pringelsrör, vilket jag tänkte visa upp idag.
Som krydda på moset har vår "DT-mamma" gett mig en utmaning att skapa i vintage under en period. Det är inte riktigt en stil som jag brukar scrappa i, men kommer någon med en utmaning brukar jag alltid anta den :-). Nu får vi se om jag träffar rätt med mina alster framöver, men jag har i varje fall gjort ett första försök.
Denna gång visar jag upp ett alstrat pringelsrör som går att använda till pennor eller något annat roligt.
Altrad burkDetaljer

Vad tycker ni om mitt första vintage alster? Träffar jag någorlunda rätt i stil?
Sköt om er!
// Malatezta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar