Scrapgrejer till försäljning

måndag 1 juli 2013

Gate-Fold card för Pappersmarknad.se

Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast, men nu har jag varit på en lokal pysselträff i helgen och fick några kort gjorda. Alltid lika trevligt att träffa tjejerna och pyssla några timmar med mycket skratt och prat.
Denna gång hann jag med 2-3 kort och för ovanlighetens skull blev jag nöjd med alla :-)

I detta inlägg tänkte jag visa det kort jag gjorde som DT för Pappersmarknad.se.
Som jag nämnt tidigare har vi DT-tjejer fått fyra utmaningar vi skulle anta under denna period. Detta är mitt sista alster för dessa utmaningar och denna handlade om Fjärilar och Blommor.Allt material för detta kort kan ni hitta hos Pappersmarknad.se, följ bara länkarna i detta inlägg så kommer ni direkt till de produkterna.




Materiallista:
Det var allt för denna gång. Nu tar jag ett litet sommaruppehåll till augusti. På återseende då!
Ha en underbar sommar!

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar