Scrapgrejer till försäljning

måndag 3 juni 2013

Kort till en 50-åring

I helgen skulle mina föräldrar till min kusin som fyllde 50 år och jag gjorde kortet till honom.
Det blev ett sifferkort dekorerat med en bil charm och en stämpel på en pojke med förstora kläder. Tycker den stämpeln är så söt och att den passade perfekt till detta kort :-)
Kortbasen har jag skurit ut med min Cameo.

Ber om ursäkt för de dåliga mobilbilderna, men de är de enda bilderna jag har då det var ett snabbt skapat kort.


Nytt inlägg kommer imorgon, så välkomna tillbaka då!

Kram



6 kommentarer:

  1. Fint som vanligt! Jag beundrar din fantasi!

    SvaraRadera
  2. Fint som vanligt! Var får du din fantasi ifrån?

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vilket härligt kort....
    En fråga:
    Var har du köpt stämpeln med pojken på?
    Undrar och hälsar
    Christin "Moran"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar!
      Stämpeln har jag köpt begagnad, så jag vet tyvärr inte vilken tillverkare det är.

      Radera