Scrapgrejer till försäljning

tisdag 2 oktober 2012

Årets första julkort

I söndags 30 september var jag på en träff som anordnades av Stockholm City Scrap. Det var en helt perfekt dag med trevligt bordssällskap, bra intressanta demos, en hel del shopping och mycket inspiration.

Under de 10 timmar jag var där hann jag göra tre stycken alster. Känns lite lite, men då varje projekt tar några timmar så är det egentligen inte så konstigt.

Jag kommer visa upp mina projekt under tre dagar här i min blogg. Först ut är årets första julkort jag skapat. Matrialet var ett kit som jag skickade i swapp som jag varit med i. En swapp är att man byter saker med andra pysslare. Varje swapp har sina speciella regler. Just denna swapp gick ut på att åtta personer valde varsin färg och man skulle plocka ihop enfärgat papper, mönstrat papper och dekoration i sin egen färg och skicka till värdinnan. Min färg var rött och det är med de sakerna jag skickade som jag skapat mitt julkort av. Jag är inte helt nöjd med insidan ännu, så det kan hända att detta julkort kommer upp i bloggen en gång till :-)




















Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar