Scrapgrejer till försäljning

torsdag 8 mars 2012

Tränar med mina promarkers

I måndags fick jag ett stort paket med begagnade Promarkers som jag köpte via Svensk Scrapbooking.
Nu är det bara att träna, träna, träna för att bli bättre på färgläggningen. Jag hade ett fåtal pennor innan jag köpte dessa, men nu är det så mycket roligare då jag har så många färger att välja bland :-)

Här kommer tre bilder på hur det går för mig.
Lämna gärna en kommentar och tala om vad ni tycker, om ni har tips på hur jag ska bli bättre osv.



























































Den här är inte riktigt klar än. Ska bestämma färg på tröjan och skorna, men jag lägger ut den ändå.

Ha en fortsatt skön torsdag!

Kram
Malatezta

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så fint det blir.Kan du inte skriva vilka färger du har haft till ansikte`?
    MVH Annemarie Hansson

    SvaraRadera