Scrapgrejer till försäljning

måndag 30 januari 2012

På din dag

Gjorde detta grattiskort åt min mamma som skulle ge det till min moster i helgen. De hade köpt en present men hade inget kort, så självklart knåpade jag ihop ett kort kvällen innan :-)

Detta kort är gjort av spillbitar och stämpeln hade jag färglagt tidigare, så det blev ett ganska snabbt fixat kort.
När jag ändå gjorde kortbasen av spillbitar gjorde jag tre till, så snart hoppas jag kunna slutföra dem och kunna visa upp dem också.



5 kommentarer:

  1. Åh, vad bra det är när folk delar med sig i sina bloggar. För någon som inte har hållit på så länge är det en enorm källa till inspiration. Har ett tackkort överst på att-göra-listan, och det får nog bli med spillbitar! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Så fint, det blev :O) Enkelt och rent .

    Ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Mycket fint kort! Tänk om jag kunde vara så duktig och ta tag i alla spillbitar också.....Har en JÄTTE stor kartong full=(

    Ha det bäst! Hälsn Sandra

    SvaraRadera
  4. Det blir ju så snyggt när man matchar ihop spillbitar så där bra!

    SvaraRadera