Scrapgrejer till försäljning

tisdag 31 december 2013

DT Scrap It Up - Julklappsask

Gott Nytt År!
Idag är det nyårsafton och jag gör mitt sista inlägg för 2013. Det blir även mitt sista inlägg som DT för Scrap It Up. Nu ska jag ta en liten paus och skapa lite större projekt, som kanske dyker upp här i bloggen någon gång under 2014. Jag får tacka Scrap It Up för förtroendet att få vara med i DT-teamet och det har varit väldigt kul.
Så här sista inlägget tänkte jag visa en julklappsask som jag gjorde inför julafton. Men då den skulle ges bort kunde jag inte visa upp den tidigare, så här kommer den :-)
JulkartongJulkartong öppenDet är väldigt enkelt att göra egna presentkartonger. Nu äger jag en Ultimate Pro som är ett helt underbart verktyg att ha för att skapa kartonger, kuvert, kort och massa annat.
Materiallista
  • Cardstock
  • Mönsterpapper
  • Presentband
  • Present att lägga i asken :-)
Detta var allt från mig. Tack för att ni läst mina inlägg här i bloggen!
Nu önskar jag er ett underbart 2014!
// Marie Hagdahl / Malatezta

1 kommentar: